O školce MŠ Krhová

  • Úvod
  • O školce MŠ Krhová
Mateřská škola Krhová

Kvalitní předškolní vzdělávání pro děti ve věku 3–7 let

Chceme vést děti tak, aby se dobře rozvíjely jejich schopnosti, byly připravené se učit, vnímat své okolí, komunikovat s ním a dovedly zvládat určité úkoly. K tomu vytváříme podnětné vzdělávací prostředí, zajímavé a obsahově bohaté. Vzhledem k tomu, že jsou naše běžné třídy věkově smíšené, vytváříme otevřené a pestré vzdělávací situace, kdy naše paní učitelky přizpůsobují vzdělávací nabídku s ohledem na různý věk dětí.

Pestrá každodenní nabídka činností je samozřejmostí a v dětech probouzí aktivní zájem o poznání a objevování všeho nového ve světě. Vytváření základů kompetencí je důležité pro další vývoj dítěte, jeho vzdělávání a celoživotní učení. Je důležité, aby se dítě v MŠ cítilo bezpečně, radostně a spokojeně.

Postup vzdělávacího procesu

Seznámení Prohloubení Upevnění Procvičení a rozšíření

Náš cíl

Je spokojené, samostatné, aktivní a sebevědomé dítě, které se umí samostatně rozhodovat, umí vyjadřovat a prosazovat svoje názory a pocity.

Hlavní oblasti zaměření

  • 1 Samostatnost
  • 2 Tvořivý duch
  • 3 Pohybová průprava
  • 4 Láska k přírodě

00

Kapacita dětí

00

Počet tříd

00

Učitelky

00

Asistenti

Seznamte se s námi

Náš učitelský sbor

Personál mateřské školky Krhová tvoří tým kvalifikovaných a zkušených pedagogů, kteří se s láskou a péčí věnují dětem. Učitelky mají bohaté zkušenosti s předškolní výchovou a kladou důraz na individuální přístup ke každému dítěti, podporu jeho rozvoje a přípravu na vstup do základní školy.

Bc. Ivana Gefingová

ředitelka, učitelka

Daniela Skýpalová

učitelka

Alena Lebedová

školní asistent

Bc. et Lic. Zuzana Rejchrt

učitelka

Dagmar Přadková

učitelka

Lucie Svorníková

školní asistent

Mgr. Marcela Sommer

učitelka

Mgr. Pavla Andrysová

učitelka

Radana Svitáková

asistentka pedagoga

Bc. Aneta Kabeláčová

učitelka

Martina Pospíšilová

učitelka

Radka Kubjátová

asistentka pedagoga

Svatava Fajmonová

učitelka

Tereza Kabeláčová

učitelka
Nezbytná výbava mladého školkáčka

Cíle vzdělávací činnosti

  • 1

    Samostatnost - vedeme děti k samostatnosti a osvojování si přiměřených praktických dovedností a samoobsluhy: obouvání, oblékání, svlékání, upevňování hygienických návyků atd.

  • 2

    Tvořivost - rozvíjíme fantazii a kreativitu při všech výtvarných činnostech. Děti se seznámí s nejrůznějšími výtvarnými technikami: malování, modelování, stříhání, lepení, koláže, tvoření z přírodních materiálů atd.

  • 3

    Hudební výchova - učíme děti vnímat rytmus a také spojení hudby s pohybem. Hrajeme na Orffovy nástroje a vyrábíme přírodní nástroje.

  • 4

    Pohybové dovednosti - jsou pravidelně procvičovány každý den. Děti si hravou formou osvojují pohybové dovednosti, obratnost a správné držení těla.

  • 5

    Láska k přírodě - učíme se citlivě vnímat přírodní krásy. Jsme mateřská škola na vesnici, která umožňuje každodenní vycházky do blízkého lesa a okolí. Environmentální výchova tvoří významnou složku vzdělávání v běžných třídách. Pokud nám počasí dovolí, snažíme se trávit převážnou část dne venku na zahradě mateřské školy, okolních loukách a lese.

  • 6

    Hra - důležitou složkou je hra. Děti při ní relaxují, navazují přirozeným a nenuceným způsobem komunikaci a přátelství s ostatními. Pomáhá jim se začleněním do kolektivu, hledat své místo mezi ostatními. Jejím prostřednictvím se učí spolupracovat, respektovat ostatní, tolerovat druhé. Hra rozvíjí fantazii, konstrukční dovednosti, jemnou motoriku. Prostřednictvím hry je možné překonávat překážky, poznávat zájmy dětí a rozvíjet je. Hra je proto velmi důležitou složkou každého dne.

Nastavení cookies

Tyto webové stránky používají cookies, abychom zajistili, že získáte to nejhodnotnější na našich webových stránkách. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím se vším".